Atatürk

Atatürk
Atatürküm

Ben Mustafa Kemal'im

Ben Mustafa Kemal'im
Ben Mustafa Kemal'im

23 Mart 2011 Çarşamba

Atatürk’ün Sevdiği Şarkılar


Şarkı Listesi
1. Kimseye Etmem Şikayet / Müzeyyen Senar
2. Mani Oluyor / Müzeyyen Senar
3. Havada Bulut Yok / Müzeyyen Senar
4. Dayler Dayler / Safiye Ayla
5. Cana Rakibi Handan Edersin / Müzeyyen Senar

6. Alişimin Kaşları Kara / Safiye Ayla
7. İzmirin Kavakları / Müzeyyen Senar
8. Şahane Gözler / Müzeyyen Senar
9. Sıgara Dumanı / Müzeyyen Senar
10. Asker Yolu Beklerim / Müzeyyen Senar
11. Çile Bülbülüm Çile / Safiye Ayla
12. Değirmene Un Yolladım / Müzeyyen Senar
13. Şu Dalmadan Geçtin Mi / Müzeyyen Senar
14. Pencere Açıldı Bilal Oğlan / Safiye Ayla
15. Habugaha Girdim / Müzeyyen Senar
16. Yanık Ömer / Safiye Ayla
17. Fikri’min Ince Gülü / Müzeyyen Senar
18. A Benim Mor Çiçeğim / Müzeyyen Senar
19. Vardar Ovası / Müzeyyen Senar
20. Akşam oldu Yine Bastı Kareler / Müzeyyen Senar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mustafa Kemal Atatürk'ün hayatı, anıları, fotoğrafları, nutukları, mektupları, devrimleri