Atatürk

Atatürk
Atatürküm

Ben Mustafa Kemal'im

Ben Mustafa Kemal'im
Ben Mustafa Kemal'im

10 Kasım 2011 Perşembe

Ülkü Adatepe, Ata ile hatıralarını filme alacak

 Manevi kızı film yapacak


Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün manevi kızı Ülkü Adatepe, Ata ile hatıralarını filme alacak.
Adatepe, “Film yapımcıları ile görüşüyorum. Ölmeden önce bu projeyi hayata geçirmek istiyorum” dedi.




Hatıralarını beyaz perdeye yansıtacak
Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün manevi kızı Ülkü Adatepe, Atatürk’le çocukluğunu ve Atatürk’ten sonraki hayatını konu alacak bir sinema filmi üzerinde yapımcılarla görüştüğünü söyledi. Ülkü Adatepe, “Atatürk Türk gençliğine nasıl inanmışsa, ben de öyle inanıyorum. O kadar büyük bir sevgiyle karşılaşıyorum ki çok mutlu oluyorum. Anlattığım şeylere bazı çocuklar ağlıyor, ’gitme’ diye bana sarılıyorlar” diye konuştu. Atatürk’le çocukluğunu ve Atatürk’ten sonraki hayatını konu alacak bir sinema film düşündüğünü belirten Adatepe, şöyle devam etti: “Film yapımcıları ile görüşüyorum. İnşallah ölmeden önce bu projemi hayata geçirmek istiyorum. Senaryosunu henüz yazmadık ancak ben hatıralarımı anlatacağım, senaryosunu beraber yazacağız.”

Mustafa Kemal Atatürk'ün hayatı, anıları, fotoğrafları, nutukları, mektupları, devrimleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mustafa Kemal Atatürk'ün hayatı, anıları, fotoğrafları, nutukları, mektupları, devrimleri